خرید تور تابستان

لالیگا اسپانیا | پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا | شنبه ساعت ۲۳:۳۰

پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا در قالب لالیگا اسپانیا که امشب شنبه ساعت ۲۳:۳۰ برگزار می‌شود را می‌تواند اینجا ببینید:


این هم [لینک] پخش زنده در آپارات


بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در مادرید اسپانیا برگزار می‌شود. ورزشگاه سانتیاگو برنابئو یک ورزشگاه فوتبال، واقع در مادرید، اسپانیا است که در تاریخ ۱۴ دسامبر ۱۹۴۷ به مالکیت باشگاه فوتبال رئال مادرید افتتاح شد. ظرفیت این ورزشگاه در حال حاضر ۸۱۰۴۴ نفر است.


پیش‌بینی نتیجه:


لیست بارسلونا برای ال کلاسیکو

مرجع خبری رئال مادرید : لیست بارسلونا برای ال کلاسیکوی امشب مشخص شد. بارسایی ها در هتل اینترکونتیننتال در مادرید اقامت خواهند داشت. اریک گارسیا در نهایت به موقع نرسید و از لیست خط خورد. ترشتگن، آرائوخو، فران تورس، کریستنسن و برنال دیگر غایبان هستند.

لیست بارسلونا بدین شرح است : کوبارسی، بالده، اینیگو مارتینز، گاوی، پدری، لواندوفسکی، آنسو فاتی، رافینیا، اینیاکی پنیا، پابلو توره، فرمین لوپز، کاسادو، پائو ویکتور، لامین یامال، اولمو، دی یونگ، شزنی، کوچن، فورت، جرارد مارتین و دومینگز.

ترکیب احتمالی رئال مادرید | جای خالی ستاره برزیلی

شهرآرا: تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب هفته یازدهم لالیگای اسپانیا در دیداری موسوم به الکلاسیکو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
اضافه شدن امباپه ستاره فرانسوی پی اس جی در این فصل به جمع کهکشانی‌ها، توقعات از رئال را بیش از اندازه بالا برد.

هرچند امباپه هنوز در ترکیب رئال به خوبی جا نیفتاده و درخشش مورد انتظار هواداران را نداشته و در ۹ بازی لالیگایی تنها ۶ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است.

با این اوصاف باز هم وجود ستارگانی نظیر امباپه، وینیسیوس و بلینگارد خط آتشینی مخوف برابر هر تیمی می‌سازد.

رودریگو دیگر ستاره برزیلی کهشکانی‌ها که در دیدار با دورتموند مصدوم شد، نمی‌تواند رئال را در این دیدار حساس همراهی کند.

با این اوصاف پیش‌بینی می‌شود لنین، واسکز، میلیتائو، رودیگر، مندی، شوآمنی، کاماوینگا، بلینگام، والورده، وینیسیوس و امباپه ۱۱ مرد احتمالی رئال برابر بارسا باشند.

احتمال دیگری که بابت ترکیب رئال مادرید وجود دارد این است که آنجلوتی از مودریچ به جای کاماوینگا در ترکیب ابتدایی تیمش استفاده کند.


جدول لیگ

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا