گل شجاع خلیل زاده آفساید بود؟

تصور می‌شد که اندکی مانده به پایان بازی شجاع خلیل‌زاده با ضربه‌ی سر توانست با گلی زیبا ایران را به مرحله‌ی بعدی جام جهانی ۲۰۲۶ راهی کند.

با این وجود داور پس از بررسی دوباره گل را مردود اعلام کرد.

این گل را در فیلم زیر ببینید.

انتهای پیام

۲۸ Comments

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    • از نظر آفساید گیری آخرین بازیکن که توی وار نشان داده نشده چون دروازه‌بان جلو بوده بازیکن نقش گلر داشته و اون جز افساید نیست و بنابرین گل مردود بوده ولی اگه هوش مصنوعی بود به جای سیستم نیمه اوتوماتیک var شاید گل مردود نمیشد

      ۱
  1. به هیچ وجه افساید نبود
    نفر دومی تیر دورتر پر کردا
    ولی اینا با بازیکن اشتباه خط رو بستند
    فیفا نمیخواد ستاره هاش زود از بازیها حذف بشن
    محمد صلاح ماموش و چند تا بازیکن جهانی وقتی حذف بشن درامد فیفا کم میشه

    ۱۳
    ۱
  2. خط آفساید رو از یک بازیکن دیگه حساب کرده بودن وگرنه آفساید پر شده بود اگه کمی دقت کنید

    ۵
  3. داور دیگه ای بود مثل علیرضا فغانی به حرف var اعتماد نمی‌کرد و خودش می‌رفت چک می‌کرد
    این داور بازی کلی اشتباه داشت و تنها قضاوت درستش پنالتی ایران بود

    ۱
  4. افساید نبود حق ایران همیشه پیروزیه بخداوندی خدا نفر عقبی رو هیچکی ندید ما برنده میدان بودیم برین این صحنه رو هزار بار نشون بدین به دنیا که حق ایران برده ولی نمیزارن

  5. اقا به خدا افساید نبود VARنمی خواسته ایران ببره
    نمیدونم فیفا مشکلش با ما چیه این همه زحمت
    اخرش پوچ خواهان افساید نبود

  6. تو بازی بلژیک هم همین کار رو کردن یک بازیکن رو با ویدئو چک حذف کردن باید بازی نیوزیلند رو هم دید ببینیم اون گلی که مردود شد هم همین بود سه بازی سه تقلب کاش کارشناسای فوتبال و صداوسیما غیرت داشته باشند و بگند

  7. با سلام و درود
    گل ایران به اشتباه داوری یا عمد کارگردان آفساید اعلام شد چون یک بازیکن مصر بعد از دروازه بان خط آفساید را پر کرده بود.

  8. گل ایران آفساید نبود یک بازیکن مصر تو ویدئو چک حذف شد تو بازی بلژیک هم همین کار رو کردن کاش صدا وسیما غیرت داشت و میگفت

  9. اول این که قبل از افساید شما نگاه کنید دروازبان با مشت سر مهاجم ایران رو میزنه این خودش پنالتی بود نگرفت. دومین مورد برای افساید باید دست دروازبان هم بررسی میشد چون دروازبان میتونه از دستش استفاده بکنه . اینجا مشخصه داور برای تیم مصر درآورد هرجوری حساب کنی یه حقی از ایران خورده شد

  10. باید این قانون اصلاح بشه وقتی یه دفاع به عنوان دروازه بان حساب میشه اگه بازیکنی که‌در موقعیت افسایده با دروازه خالی یا دروازه ای که مدافع درونش هست مواجه شد و گل زد آفساید بگیرن اگه دروازه بان برگشت و مقابل بازیکن درون دروازه قرار گرفت نباید آفساید بگیرن چون ادونتیج دریافت نمیکنه بازیکنی که تو همچین آفسایدی هست