خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ابعادی تازه تر از ماجرای باغ ازگل و کاظم صدیقی: معصومه ابتکار نیز دست به افشاگری زد

هرروز که از ماجرای ازگل گیت می گذرد گمانه زنی ها، اخبار تازه و موضع گیری های جدیدی منتشر می شود. در جدیدترین ویدیو منتشر شده نحوه انتقال زمین اصلی از اوقاف و شهرداری به حوزه علمیه و همچنین قطع درختان داخل باغ در طی سالیان گذشته روایت می کند. همچنین معصومه ابتکار عضو شورای شهر وقت در زمان قطع درختان این باغ تذکر آن موقع را درباره همین ماجرا بیان می کند.

عصرایران نوشت: در سال 1388 درختان بیشتری قطع می‌شوند و زمین سبز لحظه به لحظه درختان و پوشش سبز خود را از دست می‌دهد و در بخش شمال غربی زمین هم یک پارکینگ خودرو به وجود می‌آید. سال 1389 رسما ساخت مدرسه علمیه امام خمینی آغاز می‌شود و تمام درختان و پوشش سبز زمین کنده و زمین کاملا مسطح شده و از این‌جا به بعد باغ ۴ هزار متری از زمین اصلی جدا شده‌است.

 به عقب برگردیم. به سال 1382. زمانی که فکر ساختن مدرسه علمیه امام خمینی کاظم صدیقی تازه شکل گرفته بود. زمینی که بعدها مدرسه در آن ساخته شد، سبز بود. اما خبری از زمین ۴ هزار متری نبود. در واقع زمین سر سبزی که مدرسه در آن ساخته شده با باغ ۴ هزار متری یکپارچه بود و بعدها هنگام ساخته شدن مدرسه از آن جدا شد. زمینی که متعلق به شهرداری تهران و سازمان اوقاف بود. در واقع شهرداری تهران بر اساس متراژی که طبق نقشه مدرسه به دست آمده بود، مقداری از زمین را در اختیار سازندگان آن قرار داد و باغ ۴ هزار متری از همان ابتدا جدا شد

از سال ۱۳۸۶ تغییراتی در زمین سبز به وجود آمده. یک مسیر جاده‌ای دسترسی تا انتهای زمین باز شده که بابتش تعدادی درخت هم قطع شده‌است. اما همزمان در باغ مربع شکل شمالی زمین هم برای ساخت یک برج احتمالا مسکونی بخشی از درختان باغ را قطع کرده‌اند. در همان سال ۱۳۸۶ با ساخته شدن برج بخشی از مسیر کنده شده در زمین سبز هم تسطیح می‌شود که دلایل آن به درستی معلوم نیست و نمی‌دانیم آیا ارتباطی با برجی که ساخته می‌شود دارد یا نه. اما در جایی که بعدها باغ ۴ هزار متری می‌شود یک ساختمان ساخته می‌شود که شیروانی قرمز رنگی دارد و کاربری آن را نمی‌دانیم. برای ساختن این خانه هم تعدادی درخت قطع شده است.

در سال 1388 درختان بیشتری قطع می‌شوند و زمین سبز لحظه به لحظه درختان و پوشش سبز خود را از دست می‌دهد و در بخش شمال غربی زمین هم یک پارکینگ خودرو به وجود می‌آید. سال 1389 رسما ساخت مدرسه علمیه امام خمینی آغاز می‌شود و تمام درختان و پوشش سبز زمین کنده و زمین کاملا مسطح شده و از این‌جا به بعد باغ ۴ هزار متری از زمین اصلی جدا شده‌است. گفته می‌شود بیش از ۱۰۰ درخت در این‌جا قطع شده‌اند. هرکسی اجازه قطع درختان را داده احتمالا تخلف کرده‌است. موضوعی که همان سال‌ها معصومه ابتکار در شورای شهر تهران به آن اشاره کرده بود. همان زمان که به قطع درختان در باغات ازگل اعتراض کرد.

این گزارش را ببینید تا حقایقی تازه از چگونگی ساخته شدن مدرسه علمیه امام خمینی بدست آورید و این‌که چطور باغ ۴ هزار متری از زمین اصلی تفکیک شد.

حاج آقا صدیقی حرف آخرتان را باور کنیم یا چهار روز قبل

۴ نکته درباره بیانیه دوم حوزه علمیه امام خمینی

آقای کاظم صدیقی: حرف‌های ۴ روز قبل تان را باور کنیم یا این یکی را؟!

آقای کاظم صدیقی: حرف‌های ۴ روز قبل تان را باور کنیم یا این یکی را؟!عجیب است که خود آقای صدیقی که هم به عنوان تولیت حوزه، “انتقال دهنده” بوده و هم به عنوان صاحب حق امضای موسسه، “انتقال گیرنده” (همانند یکی بودن فروشنده و خریدار) مدعی است یک بار هم اساسنامه را ندیده و صرفا با اعتماد به یک فرد، بیت المالی را که گفته می‌شود ارزشش حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان داشته جابجا کرده و بعد متوجه شده که ۷۵ درصد آن را با امضای شخص خودش به اسم خودش و پسرانش زده است!کد خبر: ۱۲۵۸۲|۰۳ فروردين ۱۴۰۳ – ۰۹:۵۳

عصر ایران نوشت: حوزه علمیه امام خمینی تهران، که تحت تولیت آقای کاظم صدیقی قرار دارد، در بیانیه دوم خود راجع به انتقال باغ این حوزه به موسسه صدیقی و پسران، توضیحاتی داده است که چند نکته مهم درباره آن وجود دارد. 

۱ – بعد از افشای انتقال سند باغ ۴۲۰۰ متری حوزه علمیه امام خمینی به موسسه شخصی کاظم صدیقی و پسران و دوستان، این حوزه در بیانیه اول خود در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ نوشت:


«متعاقب احراز اشکالات شکلی در تنظیم اساسنامه حسب دستور تولیت محترم در آذر ماه سال جاری نسبت به تشکیل مجمع و تنظیم صورتجلسه‌ای به طور فوق العاده جهت خروج افراد مبحوث عنه از موسسه معمول گردد که در این راستا در تاریخ ۱۴۰۲/۹/۴ به موجب صورت جلسه مجمع عمومی فوق العاده موسسه کلیه افراد موسس از موسسه خارج شده و کلیه سهام و مالکیت موسسه تحت مالکیت حوزه علمیه امام خمینی (ره) قرار گرفته که اقدامات مقتضی در خصوص ثبت صورتجلسات در اداره ثبت شرکت‌ها نیز معمول گردیده است و موسسه پیروان اندیشه‌های قائم، تحت مالکیت مطلق مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بوده و کلیه منافع این موسسه متعلق به مدرسه مذکور می‌باشد.»

معنای این بیانیه از نظر حقوقی این است که مالکیت موسسه از صدیقی و اطرافیانش به حوزه منتقل شده و حالا که موسسه مال حوزه است، پس هر آنچه در تملک موسسه قرار دارد نیز به طور خودکار مال حوزه شده است. یعنی طبق بیانیه، باغ به تملک حوزه برگشته و الان مال حوزه است.

البته همان زمان بررسی کردیم دیدیم که مالکیت منتقل نشده است.

آقای کاظم صدیقی: حرف‌های ۴ روز قبل تان را باور کنیم یا این یکی را؟!

حالا بیانیه جدیدی داده اند و نوشته اند:

«بعد از اطلاع از تخلفات صورت گرفته در تحریف اساسنامه و جعل امضاء، دستور بازگشت زمین به حوزه صادر و مراحل اداری آن در حال انجام است و پس از نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

یعنی در ۴ روز، ۲ نوع متفاوت اطلاع رسانی کرده اند:

اول گفتند که موسسه را به اسم حوزه کردیم و صراحتاً نوشتند که موسسه”تحت مالکیت مطلق” حوزه است که با این حساب، زمین هم به حوزه برگشته است.

حالا در بیانیه دوم، بدون اشاره به انتقال مالکیت موسسه و بدون توجه به این که ۴ روز پیش گفته اند موسسه در تملک مطلق حوزه قرار گرفته است (و به تبع آن اموال موسسه از جمله زمین مذکور در تملک حوزه قرار گرفته)، می‌گویند دستور بازگشت زمین صادر شده و مراحل اداری آن در حال انجام است. (حال بماند چه کسی دستور بازگشت داده است که نگفته اند!)

اکنون کدام بیانیه را باور کنیم؟ اولی را که نوشته بود موسسه به اسم حوزه شده و زمین قانوناً به حوزه برگشته است. (در زمان گذشته)

یا دومی را که تازه می‌گوید قرار است خود زمین را برگردانند؟ (در زمان آینده)

خدای ناکرده کسی را متهم نمی‌کنیم که اساساً در چنین جایگاهی نیستیم ولی خطاب به نویسندگان بیانیه‌های این حوزه می‌گوییم خودتان با این طرز نوشتن، دارید بر ابهامات اضافه می‌کنید.

یا درست و کامل و شفاف و صادقانه توضیح دهید و یا بیانیه ندهید که هر دو بهتر از این وضعیتی است که درست کرده اید.

۲ – در بخشی از بیانیه آمده است:

«فردی که سال‌ها امین مجموعه حوزه بوده و خدماتی به حوزه داشت، مامور انجام کار می‌شود، اما در فرآیند ثبت اساسنامه، امضای تولیت محترم و برخی دیگر از اعضا جعل و اساسنامه‌ای با عنوان «غیرتجاری»، اما با شرح وظایف تجاری و با سهام افراد حقیقی، برای این موسسه تنظیم و ثبت می‌گردد.»

الف) سوال اینجاست که گیریم خود آقای صدیقی متوجه ماجرا نشد. دو پسرش هم نفهمیدند که موسسه به نام شان شده است؟ سهامداران دیگر و از جمله مدیر مدرسه هم متوجه نشدند؟ و حتی بعد از این که موسسه ثبت شد، آقای صدیقی به عنوان تولیت حوزه، از کسی که او را مامور ثبت کرده بود نخواست که اوراق موسسه را یک بار هم که شده به او یا به مدیر مدرسه نشان دهد؟

عجیب است که خود آقای صدیقی که هم به عنوان تولیت حوزه، “انتقال دهنده” بوده و هم به عنوان صاحب حق امضای موسسه، “انتقال گیرنده” (همانند یکی بودن فروشنده و خریدار) مدعی است یک بار هم اساسنامه را ندیده و صرفا با اعتماد به یک فرد، بیت المالی را که گفته می‌شود ارزشش حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان داشته جابجا کرده و بعد متوجه شده که ۷۵ درصد آن را با امضای شخص خودش به اسم خودش و پسرانش زده است!

ب) مگر نمی‌گویند می‌خواستند با مالکیت حوزه، موسسه جدید تشکیل دهند؟ مگر نمی‌دانند که در قوانین ایران، موسسه نمی‌تواند فقط یک سهامدار داشته باشد و حوزه نمی‌توانسته است به تنهایی مالک صد در صد سهام باشد؟ بار اول شان نبود که موسسه ثبت می‌کردند!

پس می‌دانستند که موسسه‌ای که قرار است ثبت شود باید بیش از یک سهامدار داشته باشد و قاعدتا باید در این باره قبل از ثبت موسسه صحبت کرده باشند.

ج) حتی با پذیرش هر دو بیانیه حوزه و ادعا‌های آقای صدیقی، باید تصریح کنیم فردی با این درجه از خوش باوری و خامی که نمی‌داند دور و برش چه می‌گذرد، شایستگی امانت داری مردم از جمله تولیت بر مدرسه‌ای با چند هزار میلیارد تومان ارزش مالی را ندارد و باید در احترام به افکار عمومی، از همه مناصبی که دارد استعفا کند و خود را برای بررسی دقیق‌تر پرونده، در اختیار دستگاه قضایی قرار دهد (چون جرم انتقال مال غیر به ویزه بیت المال با بازگرداندن آن منتفی نمی‌شود) نه این که در تلویزیون فرار به جلو کند و منتقدانش را متهم کند که می‌خواهند به اعتقادات مردم ضربه بزنند و این‌ها را در حالی گفت که خودش می‌دانست، شخصاً سند انتقال باغ را امضا کرده است و اگر آسیبی به اعتقادات مردم وارد می‌آید از رهگذر عملکرد سوء کسانی است که مدعی دین هستند ولی باغ بیت المال را به نام خود می‌زنند و بعد می‌گویند نمی‌دانستیم!

د) حضرات در پایان بیانیه خود نوشته اند:

«در پایان ضمن دعوت از اصحاب رسانه به رعایت تقوی و اصول اخلاقی، شیوه‌های پیچیده و هدفمند جنگ ترکیبی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران را یادآور شده و اعلام می‌دارد بهترین راه برای مقابله با این تهاجمات، پرهیز از اظهار نظر‌های عجولانه و مبتنی بر حدس و گمان است.»

ما نیز همه مرتبطین این پرونده را به رعایت تقوی و اصول اخلاقی دعوت می‌کنیم و عرض می‌کنیم که عجالتاً یا شما گرفتار جنگ ترکیبی آن جاعل نامحترم شده اید که چنان دورتان زده که هنوز نمی‌دانید چگونه رفع و رجوعش کنید یا خودتان دارید با افکار عمومی از این ترکیب بازی‌ها می‌کنید! ولی در جریان باشید که مردم ایران، باهوش هستند و خوب و دقیق، سره را از ناسره تشخیص می‌دهند.

خداوند عاقبت همه مان را ختم به خیر کند.


مقایسه تصاویر هوایی سال ۸۴ و۹۰ نشان میداد چقدر درخت در این حوزه علمیه قطع شده! تخلف از همان موقع شروع شده بود.»معصومه ابتکار به پرونده مربوط به کاظم صدیقی واکنش نشان داد. معصومه ابتکار عضو پیشین شورای شهر تهران در شبکه اجتماعی ایکس/توئیتر نوشت: «یادتان هست؟ سال ۹۱در شورای شهر تهران موضوع یکی از تذکرات سه شنبه من در صحن علنی افشای بی اعتنایی و همدستی هم طیفان این اقا در موضوع قطع درختان و تخریب باغات ازگل بود . مقایسه تصاویر هوایی سال ۸۴ و۹۰ نشان میداد چقدر درخت در این حوزه علمیه قطع شده! تخلف از همان موقع شروع شده بود.» 

واکنش معصومه ابتکار به پرونده مربوط به کاظم صدیقی/ مقایسه تصاویر هوایی سال ۸۴ و۹۰ نشان می‌داد چقدر درخت در این حوزه علمیه قطع شده!

سه ابهام بزرگ دیگر در ماجرای باغ ازگل کاظم صدیقی: چگونه با جاعل محترم رفتید محضر و سند انتقال باغ را «با هم» امضا کردید؟!

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. حجاب نداشتن خانوم ها باعث این کلاه برداری و جعل امضا شده صدیقی که همش در حال گریه کردن بنده خدا

    361
    23
    1. متهم اول خود خانم ابتکار هست که به یک تذکر بسنده کرده است.
      و ضمنا این کار رو باید مراجع قضایی رسیدگی کنه الان محاکمه این آقا مهم نیست. چون از این موضوع ها خیلی زیاده.
      تا کی این مردم باید صبر کنند تا کی باید این مردم باید در غم و غصه باشند. تا کی باید شرمنده زن و بچه باشند و… خدااااا

      31
      5
    2. همه دنیا داره جنایت اسراییل کودک کش رو فریاد می زنه شما هنوز سوزنتون تو صدیقی گیر کرده متاسفانه

      6
      92
    3. آخه چه ربطی داره این دو تا موضوع با هم .
      حجاب و اسلام آیین سر جای خودش و اگر کسی تخلفی کرده نیز باید تنبیه بشه .
      چرا مبانی دین را به چالش می کشید . کجای دین گفته اختلاس و دزدی کنید که این دست از موارد را توی سر دین می کوبید .

      16
      23
  2. خودبنیادمستضعفان وسازمان حج واوقاف که بخش اعظمی ازدارایی های کشور رابرعهده دارندمتاسفانه بعلت عدم شفاف سازی دارای های موجودوحتی عدم شفاف سازی واگذاری ها۲نهادمفسدخیز محسوب می شودچندی قبل شاهد مفسده رئیس سازمان حج واوقاف وواگذاری ملکی بزرگ به عروشش بودیم

    345
    6
    1. شفاف سازی لازمه
      این کسی که خبرشو اعلام کرد باید بشه رییس شورای امر به معروف و نهی از منکر
      لطفا صدیقی بره ایشان بشه جایگزینش
      این است اسلام واقعی

      27
  3. فقط باید محاکمه شوند به عنوان خیانت در امانت و خائن به مصالح عمومی کشور و ملت. به اشد مجازات برسند. خیانت دیگه از این بالاتر. طرف امضاشو جعل کردند که ۴۲۰۰ متر زمین به نامش بزنند. عجب شانسی بابا‌ ظاهرا برای طبقه مسولان اینطوری جعل می کنند امضاشونو چون میخوان بهشون پول و ثروت بدهند. اون وقت طرف عضو شورای عالی قضایی کشور هم شده و میخواد عدالت را برقرار کنه و هر روز هم گریه می کنه. توهین به ملت و خون هزاران شهید دیگه از این بالاتر میشه. به نظرم باید اژه ای استعفا بده چون این اولی نبوده.

    45
    2
  4. حاج آقا قسم حضرت عباستون را قبول کنیم یا دم خروس را؟آخه طلبه حوزه لاکچری برا چی میخواد مگر نه اینکه باید یک طلبه ساده زیست باشه؟طلبه ای که تو حوزه لاکچری بازمین غصبی درس بخونه چجور میخواد مردم را ارشاد کنه؟

    46
    2
  5. من نمیدانم اگوی شما کیه که هوس باغ های وسیع میکنید الگوی شما باید رهبری باشد که در یک مسکن حقیر ۱۰۰ متری زندگی میکند

    18
    29
  6. سرمایه نظام تا کی باید صرف حفظ افراد شود ؟!
    اگر باور دارید که بزرگترین سرمایه نظام اعتمادمردم است برای حفظ آن اشخاص را فدا کنید.

    28
    0
    1. عزیز دل برادر. بفرمایید از کجا نفوذ کردیم . ماشاالله شما خیلی مهارت داری . فقط مواظب باش اسلام دست پای دل انگیز رو نبنده . انشاالله که خداوند همه ما را اهلی کند .

  7. پیش بینی سخنان و رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب
    بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست، و یک انفجار حاصل بشود. از آن روز بترسید که ممکن است یکی از «ایام الله»…..
    سفره انقلاب بین خودشان تقسیم کردند

    27
    5
  8. آقا بخدا ما کارگریم و گرفتار زمینی ۵۰سال پیش پدر ما با کارگری در کوی پلیس ملایر خرید بود گفتن اوقافی بوده وبه ما ندادن خدا شاهده ما ۸بچه اون خدا بیامرز مستاجریم،این اوقاف کیه یعنی چی که اوقافیه،

    16
  9. خدا لعنت کند کس یا کسانی که با ظاهر سازی و بعد فاش شدن کارهایشان باعث خدشه در اسلام و دین مردم می‌شوند. آقای صدیقی شما شرایط امام جماعت نداشته اید الان تکلیف اقتدای ما در نمازهای جماعت به شما چیست، واگذارتان به قیامت.

    20
    1. عزیز دل برادر. اونهای که طالب اصلاح هستم می‌فرماید دارن از آب گل آلود ماهی میگیرند . دل انگیز جان شما که طالب اصلاح نیستند . تا الان نهنگ صید می‌کردید توی ۴۵ سال

    1. ای گفتی . ای گفتی . خدا وکیلی شما اند مرام و اند معرفت هستی . بقول رضا مارمولک فقط این خود خداست میتونی عیب مردم را نادیده بگیره . خدا همیشه دستگیر بوده . امسال ما ها بصیرت نداریم دست خدا را نمی‌بینیم . که میفتیم ته اصفلاص صافلین. البته چون هنوز نرفتم شاید درست ننوشته باشم آدرس رو

  10. اتفاقا مفسدین و بیحجابان همدست هم هستن مثل تو که براشون لجن پراکنی میکنی و همه تون مزدور ارباب آمریکا یی و اسرائیلی هستین

    3
    30
  11. مملکت را، اقتصاد را، محیط زیست را، درختان را اعتقادات مردم را نابود کردید
    بترسید‏‎ ‎‏از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست، و یک انفجار حاصل بشود. از‏‎ ‎‏آن روز بترسید که ممکن است یکی از «ایام الله » ـ خدای نخواسته ـ باز پیدا بشود. و آن‏‎ ‎‏روز دیگر قضیه این نیست که برگردیم به 22 بهمن. قضیه ‏‏[‏‏این‏‏]‏‏ است که فاتحه همه شما را‏‎ ‎‏می‌خوانند.»

    31
    1
  12. باند روحانی چون ایشان را رفوزه دیدند در کارنامه هایش تلاش برای تخریب چهره های قرآنی و ماندگار دارند خداوند از مومنان حفاظت میکند

    1
    21
  13. جالبه خانم ابتکار هم اومد توی میدون!!!!!!
    خانم ابتکار ،وارادات بنزین در دوره ی احمدی نژاد بعهده ی همسرتون بوده؟!!!!
    گفتی بنزین تولید داخل استاندارد نیست اما واراداتیها استاندارده !!
    حالا چند هزار میلیارد ازین وارادات ثروتمند شدین؟!!!!!!

    22
  14. اصلا چرا باید یک نفر همچین قدرتی داشته باشه که همچین جابه جایی هایی رو انجام بده اصلا این اقا مگه چه خدمتی کرده که لیاقت اعتماد در این سطح رو داشته باشه .اصلا شما تحقیق کنید ببینید این اقا قبله انقلاب چقدر دارایی داشته و حالا چقدر.اصلا در هر کشوری بود بعد از در اومدن همچین خبری این اقا باید ازاد بچرخه واسه خودش یا بره حبس .اصلا اگه ژاپن بود با این اقا دولت وقانون چه میکرد.اصلا این اقا به کنار پسرو عروس وخاندانش چرا همچین امکاناتی رو در دست گرفتند.وهزران اصلا ومگه دیگه

    23
    1
  15. طلبه ای که قراره مردم رو به ساده زیستی و عدم تجمل دعوت کنه آیا باید در مدرسه لاکچری و شمال شهر درس بخونه ؟خدایا به اسم دین چه کردند؟ در ضمن این موضوع ربطی به حجاب نداره واقعا بی حجابی هم در جای خودش یه معضله .

    19
    1
  16. چرااصلاحاتچی ها همه به خط شده اند؟آبروی یک مسلمان از خانه کعبه بالاتراست وای بحالتان اگر بخاطر مسائل سیاسی مطلبی نادرست بخورد مردم دهید؟اگر صحبت دزدی وسواستفاده هست چراکسی از زمین. ومنزل وباغی که زمانی تقریبا رایگان به میرحسین دادند اصلاحاتی ها خفه خون گرفته وهیچ نمی گویند؟ دزدی بیت المال ازهرکس سربلند گناه است چه کاظم صدیقی باشه یامیرحسین موسوی یاکرباسچی شهردار وقت تهران یا کروبی رئیس بنیادشهید وقت که بگفته خودش ازشهرام جزایری پول شبه دار گرفته است اگربنای بر افشاگری باشد جریان اصلاحات سرانشان کم سواستفاده نکردند صفدر حسینی ودختر ش ،نعمت زاده ودختر وووو..‌.‌.

    5
    12
  17. درود برشما خیلی عالی بود بی‌زحمت بگید هزینه ساخت این حوزه علمیه از،کجا اومده ؟تا ما برای مدارس کپری سیستان وبلوچستان اقدام کنیم .

    30
    1
    1. خانم ابتکار ماشین بنده بنزین سوپر مصرف میکنه اونموقع که شما واردات میکردید مشکلی نبود الان دیگه گیر نمیاد ،الان دقیقا کجایید ،چرا فقط بنزین معمولی موجود هست

  18. بنظر میرسد خانم ابتکار از درختان بیشتر حمایت میکند تا هزاران متر زمین،حی میگوید چند تا درخت قطع شد،واضح است برای ساخت ساختمان انهم بقول شما روی زمین وقفی در اختیار شهر داری حتما با چراغ سبز شهرداری بوده،باید چند درخت درمسیر ساخت وساز قطع شود ،این گفتن نداره مگر اینکه می خواهد مردم را گیج کند واصل ماجرا کم رنگ شود،،..

  19. واقعا ابتکار با تیم روحانی خیلی زحمت کشیدن که اعتراض کردن،یه ذره اگه جنم تیم رئیس جمهور آقای رئیسی رو داشتن تو این ۸ سال که مملکت دستشون بود مثل تیم ایشون جلوش رو میگرفتن.هر کاری تیم آقای ریسی میکنه میگید قبلا اینا گفتن.گفته ابتکار به دردی خورد؟ راست می‌گفت اون موقع جلوش رو میگرفت.ابتکار گفت ابتکار گفت

    3
    6
  20. الله اکبر…
    بخدا قسم که این اتفاق ریزش میلیونی مردم رو از اعتقاداتشون داره
    من یکی هنوز هنگم، هنوز نتونستم هضم کنم
    امام جمعه شهر تهران
    آیت الله
    رئیس حوضه و……….
    الله اکبر

    11
    1. معذرت خواهی کرد!!!استعفا هم داد !!!بعدش چی؟؟؟تکلیف پسران ‌و عروس ونزدیکانش که در این خیانت به کشور؛انقلاب؛ خون جوانان شهیدی مانند همت؛بروجردی؛باکری؛وسایرین نقش داشته اند چه میشود یک عذر خواهی و نشستن وخوردن اموال حرام وبه ریش ملت خندیدن و گفتن ما حق خود را از سفره انقلابی که در زمان وقوع به دنیا هم نیامده بودیم و حتی در زمان جنگ رنگ جبهه ها را ندیده ایم برمیداریم البته تعداد اینها کم نیست مانند کسی در حساب نوه چند ماهه اش بیش از نیم میلیارد تومان وجود دارد یا کسیکه برای خوش آمد عروسش سیسمونی نوه اش را از ترکیه خریداری میکند آنهم چه خریدی که کل اعضای خانواده با پروازی اختصاصی میرن وبر میگردن ؛شرمتان باد ….

  21. سلام. اصل مساله جای خودشه و و میگید صدیقی گناهکاره و من هم هیچ مخالفتی ابراز نمیکنم بااین حرفتون.
    اما توی مقاله ایرادی گفتید که خب میتونه انجام بشه.
    من مالکیت یک شرکت رو دارم و زمینش رو منتقل میکنم به کسی دیگه.
    بعدش مالکیت شرکت رو ازمن میگیرن.
    خب زمین رو قبلش فروختم. پس زمین رو باید جداگانه پس بگیرن چون الان اصلا مال شرکت نیست که صرفا باانتقال مالکیت شرکت برگرده خودبخود.

    3
    1
  22. خانم ابتکار برای انتقال زمین از شهرداری به اوقاف و بعد بنام مدرسه و پروسه زمین خواری ناراحت نبود و فقط برای قطع درختان شاکی بود ؟ خر را ول کرده پالانش را چسبیده؟

  23. معصومه خانم درسته ،شاید اعتراض کرده ،چی شد
    این سوال بای از ابتکار بشه چرا علنی نکرده ،منی که بیسوادم پیش خودم میگم شاید حق سکوت گرفته.

  24. از گوگل ارث میشه تعداد درختان قطع شده را برآورد کرد و تنه این درخت ها را هر کی که باعث و بانی بوده را فرو کرده درس عبرت بشه برای باقی

    7
    1
  25. یک آدم عادی تا آخر عمرش کار کنه نمی تونه یک آپارتمان ۹۰ متری در مرکز شهر بگیره بعد چه راحت هزاران متر ویلا و زمین و مسکن با یک امضا به یک نفر می رسه

    11
  26. سلام‌ سال نو مبارک….برخی از مسئولین می‌بایستی از شعار …مرگ بر آمریکا ….دست بردارند.زمانیکه فرزند دلبندشان بدون داشتن کار و زحمت، به راحتی به آمریکا میروند.و به بهانه درس خواندن ، پول بیت المال را هاپولی نموده آند.دیگر چرا ؟!..برخی افراد نیز میخواهند خودشان را مبری کنند….از شخصیتهای دیگر ایراد می‌گیرند.و به قولی ….من هم یک کارگر هستم.من هم بازنشسته هستم.آیا میتوانم فرزندم را به کرج بفرستم .چه برسد به آمریکا.آسیاب به نوبت.

    12
  27. ساخت حوزه علمیه در مناطق مرفه نشین توجیه مناسبی ندارد.کلا مذهب تشیع تاکید بر اجتناب از اقبال به دنیا وبسنده کردن به حداقل ها در امور دنیوی دارد.از طرفی حضور طلبه ها در مناطق اعیان نشین تاثیر مطلوبی بر تربیت شخصیت روحانی این افراد نمیگذارد.ورویت تجملات ثروتمندان آنها را به راههای ناصواب سوق میدهد.

  28. پیام قبلی ارسالی من را چاپ نکردی و بعید میدانم همین دو پیام به دست شما رسیده باشد . به عبارت ساده تر توی این قضیه هم دارید دیدگاه ها را سانسور میکنید !!!؟

  29. حالا ایشون که آیت الله هست و امام جمعه و .. چرا کسی از ملک چند هزارمتری علیرضا دبیر در منطقه یک چیزی نمیگه حقوق شورای شهر ماهی چقدره

    29
    2
  30. اگه با بی حجابی ها بر خورد می شد ای مسائل به وجود نمی آمد.مرگ بر آمریکا، مرگبار اسرائیل، مرگ بر کل دنیا….

    23
    7
  31. بله باید مدیران شهرداری وقت و محیط زیست را به محاکمه بکشند چرا باغ های ازگل را تبدیل به ساختمان و رستوران کردند البته قطعا خودشان منافع داشته اند

    25
  32. شما وقتی میری دفتر اسناد رسمی سندی به نام شمامنتقل بشه اثر انگشت به صورت کاملا الکتریکی و هوشمند انجام میشه.یعنی خود شخص گیرنده باید اثر انگشتش وجود داشته باشه.حالا چجوریه که طرف نیست و به نامش میخوره اینو باید از اون دفترخونه پرسید.پس معلومه خیلی سند به این صورت رفته ددر.

    28
    1. اثر انگشت روی ليوان بوده باکمک هوش مصنوعی انجام‌ شده‌ والا شيخ ما هميشه در درگاه خداوند گریان است. خوش به سعادت اش.

  33. سلام خانم معصومه ابتکار و فرزندان او هم کمتر از بقیه مفسدان اقتصادی کم نخورده است او که بخاطر اسلام در یک جلسه رسمی به یک مردنامحرم دست داده و گفته بخاطر منافعه اسلام و کشور این کار انجام داده است واقعا این جور افرادی بر مردم مظلوم ما حکومت می کنند.این مسئولان همه شان سرو ته یک کرباس هستند یک از یک حرص به مال دنیا هستند

    1. اقا با نامحرم دستتتتتت داده اینو چرا اعدام نکردن نامحرمممممممممممممممممممممممم
      مگه داریم ؟ مملکت اسلامی چرا تاکید میکنم نامحرممممم
      ما به کجا داریم میریم ؟ بیت مال مردم رو با اختلاس و دزدی میبرند مملکت به فنا داره میره
      این خانم با نامحرم دست داده چرا

  34. من خاستم استخدام نیروانتظامی بشم شماره تلفن وشماره ملی پدربزرگ ومادربزرگم که فوت شده بودن هم قبلش ازم گرفتن هزارجوراستعلام وتحقیق کرده بودن تاآخر یه معتادتوکل طایفمون پیداکردن گفتن تواگه موادی بگیری ازکسی میری میدی به اون نمیای بدیش به مابه درداین کارنمیخوری ومن استخدام نشدم اگه انقدرسخت استخدام میکنیداین همه دزدی واختلاص ازکجاست من موندم توکارشماازاونورهم هرچی فک میکنم خبرداریدازاین گندکاریهافقط میخایدمردم متوجه نشن واگه متوجه نشن به والله کاری به همدیگه ندارید

    10
  35. سلام، ضمن تشکر بابت پیگیری موضوع فوق ، به شخصه از مسئولین محترم سایت وزین‌تان تعجب می کنم که چرا موضوع تخصیص جایزه سوت زنی به آقای یاشار سلطانی (بعنوان افشاء کننده موضوع حیف و میل زمین بیت المال) را پیگیری نمی کند ؟
    مگر تخصیص جایزه به سوت زن در مجلس شورای اسلامی به تصویب نرسیده و در حال اجرا نیست ؟
    پس چرا به افشا کننده این موضوع مهم (به یغما رفتن زمین بیت المال) ، جایزه سوت زنی را نمی دهند ؟
    لطفاً پیگیری و نتیجه را به مردم اطلاع رسانی بفرمائید
    با سپاس

    14
  36. برخورد با منتظری و شریعتمداری و …که هم از نظرعلمی و هم جایگاه حکومتی خیلی بالاتر از صدیقی بودن نه تنها موجب بدبینی به نظام و روحانیت نشدبلکه اعتمادبه نظام و روحانیت رابیشتر کرد که در رعایت مرقانون باکسی تعارف نداره حتی اگه منصبی داشته باشه و یاروحانی باشه الانم باید طبق قانون با صدیقی برخوردبشه و نبایدبه بهانه مصلحت وشم پوشی بشه از پرونده اش چراکه ایام عید هرکجا رفتیم جوک مجلس بوده حالا بماند ازفضای مجازی و…

  37. بعداز 36سال که همسرم را در دفاع از وطن و ناموس ازدست دادم 1متر ازاین خاک وبوم بنامم نیس وهنوزمستاجرم این همه ظلم آیا به نظرآقایونی که درپایتخت حکومت می‌کنند ودربهترین نقطه ازشهرتهران زندگی بی دغدغه ای دارن جایز است خدا را وکیل قرارمی دهم و بنده به هیچ عنوان ازاین ستم وغصب بیت المال نمی گذرم

  38. نظرات رو که می خوندم،بعضی ها گویا عقل و منطق ندارن،فیاد وسو استفاده از موقعیت به کجا رسیده ،اوتوقت به جای برخورد وشفاف سازی ،بحث دشمن خارجی و اسرائیل و…رو مطرح میکنن؟ هرچه بگندد نمکش می زنند ولی به روزی که بگندد نمک
    به داد مردم ومملکت بیفتید چقدر دیگه باید بدبختی بکشیم تا درمان دردهای مردم رو شروع کنید

  39. خانم ابتکار حقوق کلان‌میگرفت که از محیط زیست حفاظت کند ولی در مقابل رانت سکوت نمودبایدمحاکمه و از مناصب دولتی اخراج‌گردد بجایش آن فرد افشا کننده نان حلال خور گزیده شود

  40. مردم گناه میکنن باران نمی بارد صدیقی هم از این کارها می کند همهشان تقصیر بد حجابی زنان است وای بر انها. دروغ ابزار شیطان و دروغگو سربازان ابلیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا