خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش زاکانی به ادعای وجود آثار باستانی در پارک قیطریه

علیرضا زاکانی با اشاره به برخی ادعاها مبنی بر وجود آثار باستانی در پارک قیطریه گفت: چیزهای عجیبی گفته می‌شود که ما هم تعجب می‌کنیم، آنجا یک ساختمان روشویی است که بدون قطع درخت به یک مکان قابل‌ استفاده و خوب بدل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهردار تهران امروز (چهارشنبه، 15 فروردین) در حاشیه هیأت دولت با بیان اینکه یکی از نیازهای اساسی مردم مسجد بوده است، گفت: احداث مسجد در پارک‌ها جزء مصوبات اساسی از دوره‌های قبل بوده و سابقه آن از سال ۱۳۷۰ به ۴۳ پارک می رسد، در مورد ساخت مسجد در پارک قیطریه نیز قرار نیست حتی یک درخت قطع شود.

وی افزود: در این مورد خاص هم نه درختی قطع می‌شود و نه اتفاقی می‌افتد، یک ساختمان قدیمی را به مسجد بدل می‌کنند و به اقتضای نیاز پارک، سایر ظرفیت‌ها هم دیده شده است و بنابراین هیاهوها بر سر هیچ است.

شهردار تهران در پاسخ به این سؤال که در فضای مجازی گفته شده در زیر پارک آثار باستانی وجود دارد، گفت: چیزهای عجیبی گفته می‌شود که ما هم تعجب می‌کنیم، آنجا یک ساختمان روشویی است که بدون قطع درخت به یک مکان قابل‌ استفاده و خوب بدل می‌شود.

زاکانی بیان کرد: این امر فقط به مسجد محدود نمی‌شود، حتی اضافه‌کردن مجموعه‌های آموزشی و خدماتی هم برای پارک‌ها در نظر گرفته شده است تا پارک‌های فرامنطقه‌ای تهران که این امکان برای‌شان وجود دارد بدون قطع درخت این موضوع را تجربه کنند.
شهدار تهران در پایان تصریح کرد: ما امسال ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار اصله درخت کاشته‌ایم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا