آیدین آغداشلو در پاسخ به پرسشی درباره حسرتها و پشیمانیهایش میگوید که در زندگیاش پشیمانیهای زیادی دارد.
او که میهمان برنامهی منشور به میزبانی بهاره افشاری بود، با یادآوری دوران سکونت در خانهای در نیاوران، از همسایهای به نام «زریخانم» و پسرش یاد کرد که همواره با مهربانی به مادر او کمک میکردند.
آغداشلو گفت که آن پسر در دوران جنگ ایران و عراق جان خود را از دست داد، اما حسرت بزرگ او این است که پس از نقلمکان از آن محله، دیگر به آنها سر نزده و از آنها غافل شده است.
این هنرمند با ابراز تأثر نسبت به این موضوع، تأکید کرد: «من هیچوقت خودم را نمیبخشم.»
او افزود که این پشیمانی، از جنس مسئولیت انسانی و عاطفی در قبال کسانی بوده که در دوران سختی در کنارش حضور داشتند.
انتهای پیام




