خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد برخی کارگران به حرف‌های محمد خنیفر در صداوسیما

کانال بخشی از کارگران هفت تپه به نام مستقل که تاکنون همسو با محمد خنیفر، یکی از کارگران این شرکت، بوده، پس از شرکت او در یک برنامه‌ی صداوسیما در نوروزی، بارها به حرف‌های او انتقاد کردند.

به گزارش انصاف نیوز، یکی از کارگران منتقد او نوشته است: «با سلام به همکاران عزیز. این پیام را برای آقای #محمد_خنیفر گرامی می‌نویسم و به ایشان میگویم که صحبت‌های شما در برنامه صدا و سیما در آخرین دقایق سال 1400 و اولین دقایق سال 1401، حرف من یکی نبود. حرف خیلی دیگر از همکاران هم نبود و ما به حرفای شما نقد داریم و از این طریق به شما اعلام می‌کنیم».

او با این ادعا که «برخلاف گفته شما آرامش به هفت تپه برنگشته»، نوشته است: «هنوز وضعیت طبقه بندی درست نشده. اسماعیل بخشی به کار بازنگشته. هنوز وکیل هفت تپه که برای شخص خودت هم زحمت کشیده پرونده داره و برای این خانم زیلابی حکم زندان دادند. هنوز ما در هفت تپه چند نوع قرارداد داریم. هنوز ما هفت تپه‌ای‌ها سطح دستمزدمان از بقیه شرکت‌های هفت طرح کمتره. هنوز مدیران فاسد [گذشته] دارند یکه تازی می‌کنند. هنوز همکاران فصلی قراردادشان تعیین تکلیف نشده. باز هم میگی آرامش به هفت تپه برگشته؟ همکار گرامی آقای خنیفر! شاید آرامش برای بخشی از همکاران به دست آمده باشه. خودت برگشتی سرکار، به سلامتی ازدواج کردی و امیدواریم در زندگی سلامت و خوشبخت بشی. اما برای خیلی از ماها آرامش برنگشته».

این کارگر به تقدیر و تشکر خنیفر از مسئولان در این برنامه، نوشته: «آقای خنیفر! وقتی به برنامه‌ای میری که حتی به تو اجازه نمیدند اسم اسماعیل بخشی رو بیاری اصلاً نرو. وقتی برنامه‌ای میری که باید از دو تا امام جمعه تشکر کنی ولی حتی یک بار اسم کارگر هفت تپه رو نیاری تو اون برنامه نرو».

در بخشی دیگر از انتقاد او آمده است: «آقای خنیفر! دانشجوی عدالت خواه و بسیجی دقیقاً چه [کار] کرد برا ما؟ الا اینکه سعی می‌کردند بیایند سوء استفاده کنند؟ الا این بود که ما چند سال زجر کشیدیم و موفق شدیم. چرا اسم اون نفوذی‌ها … رو میاری اما اسم همکار خودت و همکاران خودت رو نمیاری؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا