خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گرگیج، ترور عبدالواحد ریگی را محکوم کرد

مولوی محمدحسین گرگیج با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت ترور مولوی عبدالواحد ریگی، امام جمعه مسجد امام حسین خاش و از اساتید برجسته مدرسه دینی مدینة العلوم این شهر، با بازماندگان این حادثه تروریستی ابراز همدردی کرد و بار دیگر بر لزوم هوشیاری مردم در خصوص «ترورهای هدفمند با هدف اختلاف افکنی» تأکید کرد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مولوی گرگیج، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنالله و إناإلیه راجعون

خبر ترور ناجوانمردانه «مولانا عبدالواحد ریگی»که فرزندان صالح و عالم و نیز شاگردان فرهیخته‌ای به جامعه تحویل دادند و عمر خویش را در راستای خدمت به جامعه مسلمین و مردم منطقه سپری نمودند، موجب تألم و‌تأثر اینجانب گردید.

این مصیبت و ثلمه عظیمه را ابتدا به خانواده و فرزندان گرامی‌شان علی الخصوص شاگرد عزیزم “مولوی غلام الله ریگی” و سایر ارادتمندان و شاگردان آن بزرگوار تسلیت عرض نموده و طلب صبر جمیل و اجر جزیل را از بارگاه الهی خواستارم.

عاملان و آمران این جنایت هولناک را محکوم نموده و از خداوند متعال تقاضامندم این جنایتکاران را رسوا نموده و مشت‌شان را باز کند تا برای عموم، جنایت‌شان عیان گردد.

توصیه بنده به مردم عزیز خاش به ویژه وارثان و فرزندان آن‌مرحوم این است که هوشیاری خود را حفظ کنند و اجازه ندهند دشمنان با ترور اشخاص، دست به اختلاف افکنی زده و فاجعه را چندین برابر کنند.

ان شاء الله خداوند متعال به مرور زمان، خائنین را رسوا خواهد کرد؛ (وَإِذْ قَتَلْتُمْ نَفْسًا فَٱدَّٰرَْٰٔتُمْ فِيهَا ۖ وَٱللَّهُ مُخْرِجٌ مَّا كُنتُمْ تَكْتُمُونَ)، لعنت و نفرین الهی براي جانیان و طراحان این جنایت را خواهانم و عفو و غفران وافر برای آن عزیز از دست رفته را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

محمدحسین گرگیج – ۲۰ آذرماه ۱۴۰۱

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا