خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توقف اجرای حکم اعدام یک جوان شيعه با وساطت مولوی گرگيج

يك جوان شيعه ٢١ سالهٔ محكوم به قصاص در استان سمنان با وساطت تلفني مولوی محمدحسين گرگيج، چند ساعت مانده به اجرای حکم، از قرنطينه خارج شد و حکم اعدام وی لغو شد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مولوی گرگيج، وی طي گفتگوي تلفني با اولياي دم كه ساكن زاهدان بودند توانست رضایت آنان را جلب کرده و از اجراي حكم قصاص، صرف نظر کردند.

بر پايه اين گزارش، آقاي «جهانگير عزآبادي» جوان ۲۱ ساله اهل تشیع ساکن دامغان که در قرنطینه زندان این شهر به‌سر می‌برد و بامداد دوشنبه (۲۱ آذرماه ۱۴۰۱) منتظر اجرای حکمش بود با وساطت مولوی محمدحسین گرگیج و گفتگوی تلفنی با اولیای دم که از شهروندان بلوچ و طایفه براهویی هستند، حکم اعدام وی که از سال ۱۳۹۷ محکوم شده بود لغو شد.

بنا بر این گزارش، تاکنون ۵۱ نفر با پادرمیانی مستقیم مولوی گرگیج، از چوبه دار نجات یافته‌اند که ۲۶ نفر از این هموطنان، شیعه هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خدا انشاالله بهشون سلامتی و طول عمر بده . عالم اسلامی که از علومش برای کمک به مردم و احقاق حقوق آنها استفاده نکنه از جاهل بدتره

  2. جهانگیر عزآبادی دیروز ۲۷/آذر/۱۴۰۱ اعدام و امروز دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ تشییع شد

  3. اقای مولوی این بنده خدا رااعدام کردند کجای کارهستی..روبروی مسجد نیکان محله امام نبش کوچه چاه محمودیان حجله عزاداری این جوان برپاست..این قضیه نشان دهنده این هست مه مردم بلوچ به حرف شما تره هم خرد نمیکنند

    8
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا