خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارش الجزیره از آخرین آمار جانباختگان و‌ مجروحان حمله اسرائیل به غزه

خبرگزاری فارس به نقل از شبکه الجزیره نوشت:

«از روز شنبه هفتم اکتبر (۱۵ مهرم ماه) که عملیات طوفان الاقصی نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی آغاز شد، تلفات صهیونیست‌ها ۱۴۰۳ کشته و ۳۸۰۰ زخمی بوده است.

بنا بر این گزارش، در نتیجه حملات شدید رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در نوار غزه و کرانه باختری در مجموع ۳۵۴۷ فلسطینی شهید و ۱۳۳۶۵ نفر زخمی شدند.

تعداد ۳۴۷۸ فلسطینی در غزه شهید و ۱۲۰۶۵ نفر از مردم فلسطین در این منطقه تحت محاصره مجروح شدند. صهیونیست‌ها در کرانه باختری ۶۹ فلسطینی را به شهادت رساندند و ۱۳۰۰ نفر دیگر را مجروح کردند.

همزمان با حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، نظامیان اشغالگر، امروز (پنجشنبه، ۱۹ اکتبر) در کرانه باختری اقدام به یورش به برخی منازل و اسارت شماری از شهروندان فلسطینی کردند.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی «صفا»، نظامیان اسرائیلی، بامداد امروز با یورش به استان‌های مختلف، حدود ۷۰ فلسطینی‌ را به اسارت گرفتند.

از کرانه خبری آخرین خبرها حاکی از آن است که یورش شبانه نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف استان رام‌الله موجب شهادت دو جوان فلسطینی به نام‌های «محمد عبدالرحمن فواقه» (۲۱ ساله) در روستای «دورا القرع» در شرق رام‌الله و «جبرئیل احمد عوض» (۳۲ ساله) از روستای «بدرس» در غرب رام‌الله شد»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نابودی صهیونیستها و حذف اسرائیل از کره زمین نزدیک است لذا آزادمردان و حق طلبان باید با حمایت از محور مقاومت سرنگونی رژیم جعلی اسرائیل را تسریع نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا