خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ائتلاف میانه‌روها علیه مخالفان جمهوریت نظام

/فرصت های تاریخی را نباید از دست داد/

 کمال الدّین پیرمؤذن، نماینده‌ی سابق مجلس شورای اسلامی که برای انتخابات پیش رو کاندیدا شده است معتقد است که «تمامی میانه‌روها باید در برابر مخالفان جمهوریت نظام در یک جبهه قرار بگیرند».

آقای پیرموذن در یادداشتی با عنوان «فرصت های تاریخی را نباید از دست داد» که در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، نوشت:

در عمر ملّت‌ها، نظام‌ها، گروه‌های اجتماعی یا سیاسی و حتّی افراد بشر، گاه فرصت‌هایی پیش می آید که برای آنها امکان بازنگری به گذشته‌ها و تجدیدنظر در رفتارها و سلوک و بینش‌های خودشان پیدا می کنند.

اگر از آن فرصت‌ها استفاده شود و قدمی در راه تغییر یا اصلاح در رفتارها برداشته بشود، دیگر تجدید فرصت یا مصونیّت از شرایط و پیامدهای طبیعی رفتارهای گذشته در اختیار افراد بشر نخواهد بود.

فرصت بهره‌گیری کافی و وافی از فضاسازی‌ها، رهنمودها و انذارها و بیم‌دهی‌های اخیر رهبری با ذکاوت نظام در خصوص بهره‌برداری کامل از انتخابات مجلس دوازدهم برای عموم مردم و به‌ویژه جریانات فکری موجود در جامعه، بی تردید مطلوب و راهگشا و اعتمادساز و نجات‌بخش بوده و بی اعتنایی به آن بی تردید عواقب بس تلخ‌تر و نامطلوب‌تر خواهد داشت. به ویژه پس از مدّتی متوجّه می شوند که صلاح و نفع دراز مدّت همگان در بهره گیری از این فرصت بوده است.

ضرورت دارد که میانه‌روها در یک اردوگاه حضور داشته و از این فرصت تاریخی بهره جویند و در برابر جریان خاص تمامیت‌خواه بایستند. تمامی مدافعان جمهوریت نظام اعم از بخشی از اصلاح‌طلبان، اصولگرایان معتدل و اعتدالیون که معتقد به مبانی میانه‌روی هستند در در مقابل جریان خاص مخالف جمهوریت نظام و حجتیه‌ی زمان که به دنبال بحران‌سازی در کشور هستند در یک جبهه قرار بگیرند.

بهره‌گیری شایسته از این فرصت، مقبولیّت و مشروعیّت نظام جمهوری اسلامی ایران را افزایش و قدرت چانه زنی صاحب منصبان میهن را در دیپلماسی های بین المللی و رفع تحریم ظالمانۀ اقتصادی مملکت صدچندان می کند و از این توفیق و تولید ثروت رشد اقتصادی راستین کشور تحقّق و در نهایت تأمین ظرفیّت های شغلی برای خیل جمعیّت بیکار جوان کشور و با مهار تورم، ارتقای سطح کیفیّت زندگی اقتصادی هموطنان فراهم می آید.

با افزایش فزایندۀ حداکثری نمایندگی مجلس توسّط نمایندگان واقعی ملّت نظارت مجلس شورای اسلامی بر شایستگی و کفایت اعضای دولت و عملکردها و همچنین وضع قوانین با کیفیّت و کارآمد و تحقّق تحوّل در تقنین، قوانین کمک کار دولت و ملّت می شود و در نتیجه ترقّی ایران و تعالی ایرانی تأمین می شود.

بساط اعضای جریان خاصّ تمامیّت خواه، ضدّ جمهوریّت نظام جمع گردید و نظام و کیان بیمه و مُلک و ملّت در مسیر بهروزی ملّی و پیروزی بر رقبای خود قرار می گیرد. امنیّت و عدالت و فراوانی، این سه ضرورت سرنوشت ساز تأکیدی بزرگان دین بر حاکمان اسلامی در ایران زمین فراهم می آید و جامعه از فقر و انحطاط های اخلاقی و گسستگی پیوندهای اجتماعی و سایر ظواهر کریه تورم و فقر و بیکاری نجات می یابد و در نهایت دیگر ضربه ای نمی تواند بر پیکر کلّ جامعه و مملکت فرود آید و آنرا به درگیری و اضمحلال بکشاند. مردم ایران تاریخی آکنده از زورسالاری و عقب ماندگی دارند.

اکنون با نهایت صداقت، اشعار می دارم، اگر به آیندۀ ایران و ایرانی و اسلام، تأسف و نگرانی دارید مجدّانه بایستی در پای صندوق های آرای انتخابات تحوّل گرای دوازدهمین دورۀ مجلس شورای ایران حاضر شوید و اصلاح امور و باز کردن فضای کشور از انحصار و بستگی گروهی جریان انحصارطلب ضدّ حاکمیّت ملّی خاص، در چارچوب حفظ نظام و کلیّت قانون اساسی و بهره برداری از حقّ سرنوشت خود و ایران، بطرز گسترده و محکمی دامن زنید.

به حقیقت می توان مدّعی شد که وجود و فعالیّت عموم ملّت در انتخابات و هر کدام از صاحبان جریانات فکری به میزان وزن واقعی خود در قدرت حاکمه و بهره گیری کامل عموم اقوام و آحاد جامعه از حقوق شهروندی خویش است که اگر این فرصت مغتنم شمرده نشود، آینده را گرچه دهشتناک و فاجعه آمیز، به خوبی می توان دید و پیش بینی کرد.

راهی جز مشارکت جوشدن شهروندان ایران برای آیندۀ کشور عزیزمان وجود ندارد و بخود نیاییم، غافلگیر و متضرّر می شویم. در عصر شتاب تاریخ، فرصت سوزی بحران‌ساز و نقش مدیریّت زمان، در راه رسیدن به اهداف توسعه‌ای کشور، به عنوان محور اصلی پیشرفت در کشورهای جهان تأکید می گردد.

مشارکت جدّی به موقع مردمی، رگِ حیاتی استراتژی توسعه بوده و نهایت کلام، اوّل امام دنیا، امام علی (ع)، تأکید دارند: از دست دادن فرصت، اندوه‌بار است.

به امید اینکه ملّت رشید ایران اسلامی، با وجود همۀ تنگناها، نامهربانی ها به همۀ ما، دشواری ها و سوءمدیریّت‌ها، چون به مردم سالاری دینی برای اعتلای ایران و ایرانی و اسلام باور دارند، از فرصت اسفند ماه انتخابات مجلس دوازدهم، همگی بهره جسته و با عزمی متوکّلانه نمایندگان کارآمد، پاکدست، شجاع و مردمی خویشتن را برگزینند.

انتهای پیام

                                                                                       

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. باز نزدیک انتخابات شد و حرفهای قشنگ شروع شد ! بس کنید این حرف‌ها رو . به فکر معیشت مردم باشید . جناح بازی اگه جواب می‌داد تا حالا درست شده بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا