خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زن رای‌دهنده‌ی حسینیه ارشاد با ظاهری متفاوت

روز انتخابات در حسینیه ارشاد زنی با ظاهری بسیار متفاوت از غالب افراد حاضر در این مکان پای صندوق رای آمد. همین ظاهر متفاوت سبب شد که مورد توجه عکاسان و خبرنگاران حاضر در این مکان قرار بگیرد.

او که با نام «خورشید خانم» در فضای توئیتر نیز فعال است و در آلمان هم زندگی می‌کند در مصاحبه‌ی کوتاهی که با خبرنگار انصاف نیوز داشته در مورد استاندارد دوگانه‌ برخورد با حجاب حرف زده است. استانداردی که به نظر بعضی‌ها زمان انتخابات یا راهپیمایی‌ها تغییر می‌کند.

این خانم که بعد از رای دادن و عکاسی‌های خبری توسط پلیس‌های زن حاضر به بیرون از حسینیه هدایت شد همچنین گفت که در کشور آلمان هم در برابر «منافقین» و «سلطنت‌طلبان» امنیت ندارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. میدونم این دیدگاه را منتشر نخواهید کرد ولی وای بر شما وای بر شما وای بر شما از خون های بناحق ریخته ی مهساها وقتی در پیشگاه خدا مظلومانه حق خواهی کنند
    وای بر شما وقتی آه مظلومان دامانتان را بگیرد وخواهد گرفت

    25
    20
    1. خجالت بکش. پزشک اینترنشنال هم اومد گفت که راجب مهسا امینی دروغ گفته شده و من به خاطر ضربه نزدن به جنبش(اغتشاشات)، هیچی نگفتم.
      اونوقت هنوز شماها نفهمیدید که مهسا امینی خودش بیماری داشته که باعث شده یهو بیفته بمیره.
      روح الله عجمیان و آرمان علیوردی و ده ها نفر دیگه از مأمورین مؤمن رو شهید کردید و به ما میگید خون به ناحق ریختیم؟

      13
      13
  2. موضع گیری انصاف نیوز خیلی باحاله. خبرنگارش به زور و اصرار سعی داره از این دختر یه کلمه حرف بگیره راجع به استانداردهای دوگانه حجاب در ایران، آخرش هم موفق نمیشه. ولی در متن و در ادامه همان اصرار نافرجام نوشته:
    “او … در مورد استاندارد دوگانه‌ برخورد با حجاب حرف زده است. استانداردی که به نظر بعضی‌ها زمان انتخابات یا راهپیمایی‌ها تغییر می‌کند.”
    اسم این پایگاه خبری چقدر به باطنش میاد!!!!!!!!!!!!!!!!!

    7
    1
    1. ظاهرا اینجا هم احساس امنیت نداری که ماسکتو بر نمیداری طرفدار یکچیزی باش که حداقل یک جا بهت حس امنیت بده دختر خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا