خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کارگردان سریال هفت سر اژدها مامور وزارت اطلاعات بود؟

کارگردان سریال هفت سر اژدها در کارنامه‌ی کاری خود فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی دارد که فصل مشترک آنها کنایه‌های تند و تیز سیاسی آن است.

نام ابوالقاسم طالبی برای بسیاری یادآور فیلم سینمایی قلاده‌های طلا است. فیلمی که روایتی خاص مبتنی بر سلیقه‌ی نگاه رسمی را از وقایع پس از انتخابات ۸۸ مطرح می‌کرد.

پخش این فیلم سینمایی با واکنشی از سوی وزارت اطلاعات همراه شد که آقای طالبی را وارد حاشیه‌ای تازه کرد: عضویت آقای کارگردان در وزارت اطلاعات!

خبرگزاری ایسنا در خبری که در دی ۹۷ منتشرشده و هنوز در دسترس است به نقل از یک مقام آگاه وزارت اطلاعات نوشت: از کارگردان فیلم که جزو پرسنل وزارت اطلاعات بوده و به هر دلیل از این وزارتخانه منفصل شده است، انتظار چنین تهمت‌پراکنی‌هایی نمی‌رفت.

کارگردان سریال هفت سر اژدها مامور وزارت اطلاعات بود؟

ابوالقاسم طالبی: وزارت اطلاعات گفت تبعات سیاسی موضوع را خودتان حل کنید

یک هفته پس از انتشار این خبر ابوالقاسم طالبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران صداوسیما درباره‌ی عضویتش در وزارت اطلاعات توضیح داد.

طالبی که این روزها با هفت سر اژدها شناخته می‌شود در ۱۷ دی ۹۷ گفته بود:

کارگردان سریال هفت سر اژدها مامور وزارت اطلاعات بود؟
  • این خبر اصلاً صحت ندارد. ضمن اینکه اگر من پیش از سینما در وزارت اطلاعات کار می‌کردم، ۱۶ ساله بودم. وقتی ۱۶ ساله بودم رژیم شاه حاکم بود.
  • این یک خبر فیک است. خبر غلط و دروغ است. البته این موضوع را پیگیری می‌کنم.
  • با وزارت اطلاعات تماس گرفتم. به من گفتند این خبر اشتباه است و آن را تکذیب کنید. من هم گفتم این وظیفه‌ی من نیست. وزارت صاحب دارد و باید این خبر را تکذیب کند.
  • به من گفتند از زمان تشکیل وزارت اطلاعات، یا وزیر اطلاعات صحبت می‌کند یا روابط عمومی اطلاعیه می‌دهد. اصلاً ما چنین مصاحبه‌ای نداشتیم. کسی هم حق ندارد، چنین مصاحبه‌ای کند. این دروغ است. به من گفتند که تبعات سیاسی برای این موضوع وجود دارد که باید خودتان آن را حل کنید.
  • شکایت خواهم کرد و همان کسی که این را گفته است، باید به جایی برسد.

کارگردان سریال هفت سر اژدها: افتخار پاسدار بودن را داشتم

  • تا ۷۰ درصد متوجه شدم که چه کسی این حرف را زده است. می‌خواهم ببینم چه کسی به آن فرد گفته که این کار را بکند! این‌ها فکر کردند که یک ضربه‌ای به من می‌زنند.
  • حالا، چون من گفتم خانه لواسان و ولنجک چیست پس کو آن خانه و مسکن اجتماعیتان، یک آپارتمان به ما نشان دهید، می‌شود به من ضربه زد. این موضوع باعث شد که فردی بگوید خبری در ایسنا منتشر می‌کنیم و باعث می‌شویم که حیثیت طالبی برود. در صورتی که اینگونه نیست.
  • به نظرم این افتخار است. من افتخار پاسدار بودن و بسیجی بودن داشتم. نوکر ملت بودم و الان هم هستم. سرباز گمنام امام زمان (عج) یک مدال است که من آن را ندارم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. با سلام اطلاعاتی باشد مگر چه عیبی دارد مگر دوستان شما یه چند نفرشان اطلاعاتی نبودند بمبگذاری ترور انفجار ساختمان نخست وزیری انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در زمان همان آقایون دوستان شماها اتفاق افتاد و درحال حاضرهم از همه شاکی هستند بجز خودشان بله انصاف نیوز این ها این طور بی شرافت و بی شرف هستند از قدیم گفتند وقتی که می خواهید حرف بزنید قبلی‌اش به اطرافتان یه نگاه به اندازید یه مثال کوچک میزنم وقتی که میخواهید هفته سه بار از شهردار بدگویی کنید در مقابل شما و اصلاح طلبان هم شهردار … و … و حساب مدیران داشتید یه مقدار پای آدم روی ترمز باشد به نظر شما بهتر نیست درسته یه کمی لنت ترمز قیمتش بالاست بازهم بهتره انصاف جان انصاف داشته باشید

    21
    6
  2. سریال فوق العاده و شجاعانه و جسورانه ای ای است. آقای طالبی دستتان درد نکند. چگونگی پا گرفتن یک فرعون، یک فرد سراسر تفرعن و پلیدی و تبدیل شدن او به یک اژدهای پلید, چگونگی آلوده کردن و به منجلاب کشیدن افراد دیگر با دامهای مخوف زر، زور و تزویر را بخوبی نشان می دهد.

    35
    9
  3. مثل اینکه واقعاً سریال هفت سر اژدها
    بدجوری اصلاح طلبان را به فلاکت انداخته تازه این یکی از کارهای کوچک
    اینهاست که تو این سریال به نمایش گذاشته شده خانواده هاشمی چه بلاهایی سر اقتصاد این مملکت نیاورده؟
    درمورد این سریال هرروز یک جنجالی به پا می کنند که مردم فکر بکنند که همه
    این چیزها دروغی بیش نیست اما اشتباه
    می کنند مردم می‌دانند که این آقازاده ها
    مملکت را ارثیه پدرشان می‌دانند و چه کارهای که نکردند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا