خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مصاحبه متخصص پشتیبانی نصب دوربین مداربسته درکارخانه و منازل

رپورتاژ آگهی

در این گزارش مصاحبه ی متخصص پشتیبانی نصب دوربین مداربسته درکارخانه و منازل شرکت ارتباط نماگستر را برای شما عزیزان قرار داده ایم که در آن درباره  بررسی مسئله ی پیشگیری ، خرابی و یا اختلال در دوربین مداربسته ، امنیت در کسب و کارها و منازل با ایشان صحبت کرده ایم همچنین این کارشناس به ما 5 راه حل کارامد برای محافظت بهتر و امنیت بیشتر پیشنهاد میدهد .

پیشگیری از خرابی و یا اختلال در عملکرد دوربین مداربسته

به نقل از کارشناس دوربین مداربسته ارتباط نماگستر پشتیبانی در هر کالا و خدماتی مهمتر از خود محصول میباشد در زمان کنونی تقریبا بیشتر کسب و کارها و کارخانه ها دوربین مداربسته را دارند و کارخانه های که سیستم نظارت تصویری ندارند عمدتا عملکرد ضعیف تری نسبت به برقیه دارند چون برای نظارت بر کارکنان و جلوگیری از سرقت و کنترل دستگاه ها بخش زیادی از انرژی و هزینه ی خود را خرج استخدام افرادی برای نگهبانی میکنند که متخصص نیستند و یا برای صرفه جویی در هزینه افرادی را برای نگهبانی میاورند که تبعه ی ایرانی نیستند یا بیمه نیاز ندارند . ما با آن کسب کارها نمیتوانیم صحبتی داشته باشیم چون فقط بخاطر هزینه ی کم جان و مال خود و برقیه بخطر می اندازند .

علاوه بر کسب و کارها منازل هم بخاطر هزینه کمتر از افرادی برای نگهبانی منازل و باغ های خود استفاده میکنند که متخصص نیستند این افراد ترجیح میدهند بجای نصب دوربین مداربسته منزل  با کیفیت و پشتیبانی ماهانه از نگهبان های استفاده کنند که تخصص ندارند یا برای نصب دوربین از سایت متفرقه کمک میخوانند .

سخن ما مختص افرادی که به جان و مال و کارکنان خود اهمیت میدهند و بخاطر هزینه یا هر مسئله ی دیگر حاضر نیستند سیستم نظارت تصویری کارامدی را نداشته باشند .به نقل از کارشناس سیستم حفاظتی ارتباط نماگستر 4 کار را قبل از نصب یا بعد از نصب دوربین برای پیشگیری به شما پیشنهاد میکنیم .  

  1. امروزه برندهای مختلفی از سیستم نظارت تصویری در بازار موجود میباشد که اگر بخواهیم از خرابی یا اختلال در عملکردشان پیشگیری کنیم ابتدا باید دوربین مداربسته با کیفیت مناسب و متناسب با محیط و برند معتبر تهیه کنید که گارانتی داشته باشند .
  2. دومین مسئله برای پیشگیری و عملکرد بهتر این است که از شرکت ها یا فروشگاه های برای خرید دوربین اقدام کنید که خدمات نصب ، پشتیبانی ، نگهداری و تعمیر را نیز انجام میدهند که در زمان کنونی ارتباط نماگستر با بیش از 100 پروزه صنعتی و داشتن 100 گواهی حسن انجام کار توانسته در بین شرکت ها ارائه دهنده خدمات حفاظتی عملکرد خوبی را نشان دهد .
  3. سومین مسئله این است که با شرکت های ارائه دهنده قرارداد پشتیبانی تنظیم کنید که بعد یک سال پشتیبانی رایگان به صورت ماهانه به سیستم نظارتی شما نظارت کنند و اگر نیاز به تعمیر یا بروزرسانی بود انجام دهند و آن شخص کسی داخل کسب کار شما نباشد که قصد اختلال در سیستم را داشته باشد .
  4. همیشه تصاویر و فیلم ها و مستندات را ملاحظه کنید اگر یکی از روزها یکی از سیستم اختلال داشت سریعا رسیدگی کنید و برای دوربین ها محافظت مناسب قرار دهید و در فضای مناسبی دوربین ها جایگزاری شده باشد .
  5. روی موبایل و سایر سیستم ها تصویر دوربین ها را انتقال دهید که در هر مکانی امکان بازدید داشته باشید دوربین مداربسته میکروفن دار یا سیم کارتی یا وایرلس میتوانید تهیه کنید که عملکرد بهتری داشته باشید

برای کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان لطفا لینک زیر را مشاهده کنید

نصب دوربین مداربسته کارخانه

برای تعمیر و نصب دوربین مدار بسته کارخانه و منازل چه کارهای باید انجام بدم ؟

 

اگر دانش کافی ، تخصص ، هزینه ، زمان کافی دارید میتوانید خود با استخدام کارشناس  این کار انجام دهید اما بجای هزینه اضافه ی و استخدام فردی که باید بیمه شود و اگر خود دانش و زمان کافی ندارید بهتر است از شرکت ارائه دهنده خدمات فروش و نصب کمک بخواهید چون اگر شما دانش و زمان کافی نداشته باشید نمیتانید بر عملکرد کارشناس نظارت کنید .

 ارتباط نماگستر در 10 سال گذاشته با داشتن 100 گواهی حسن انجام کار از کسب و کارهای مطرح تمامی خدمات پشتیبانی ، فروش ، نصب ، تعمیر را انجام میدهد . برای ارتباط با این مرکز تخصصی شماره 5 رقمی02145215 را در ذهن خود داشته باشید که اگر زمانی به مشکل در کارخانه یا کارگاه خود برخوردید سریعا کارشناس برای شما اعزام کنند البته علاوه بر تهران در تمامی شهرستانها نیرو اعزام میکند . ارتباط نماگستر با تنظیم قرارداد علاوه بر یکسال گارانتی رایگان به صورت ماهانه از سیستم نظارت تصویری شما بازدید و در صورت نیاز بروزرسانی یا تعمیر سیستم را انجام میدهد .

منبع : ارتباط نماگستر

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا