خرید تور تابستان ایران بوم گردی

غزه و بمباران اتمی

محمدحسین واحدی در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز با عنوان «غزه و بمباران اتمی» نوشت:

رژیم صهیونیستی بی شک بعد از عملیات طوفان الاقصی پس از آنکه نتوانست این عملیات را پیش بینی کند و به نوعی غافلگیر شد و بعد از اینکه خسارات زیادی متحمل شد تصمیم گرفت به غزه حمله کند حملاتی که تاکنون بی سابقه بوده در جهان این حملات حتی در جنگ بین روسیه و اوکراین نیز مشاهده نشده گویا دروازه های جهنم و دیوانگی را رژیم صهیونیستی بر روی غزه باز کرده است.

در این حملات هیچ ملاحظات حقوق بشری انجام نمی گیرد و در این حملات زنان، کودکان، مریض ها و خبرنگارها بیشترین آسیب را دیده اند و بیشتر قربانیان از این گروه ها بوده اند.

ارتش رژیم صهیونستی با حملات مکرر و پی در پی خود در غزه سعی می کند کار را برای حماس و رفت و آمد مردم سخت کند تا نتوانند مثل گذشته فعالیت کنند.

رژیم صهیونیستی تاکنون با حملاتی که انجام داده منجر به کشته شدن بیش از ده هزار نفر شده است و بیشتر قربانیان این حملات همانطور پیشتر گفته شد زنان و کودکان هستند. این رژیم تاکنون نشان داده در رعایت اخلاقیات به هیچ چیز پایبند نیست و نخواهد بود.

این رژیم از اول جنگ در صدد بود غزه را به طور کامل نابود کند و با بهانه های مختلف حماس را سعی می کرد جلوه بدهد که داخل شهر پنهان شده اند از جمله جاهای مهم مثل مداری و‌… اما اینها تنها بهانه ای بود از سوی این رژیم برای همراه کردن افکار عمومی با خود این حرف ها را مدام تکرار می کرد.

اما یک دفعه وزیر فرهنگ و میراث فرهنگی این رژیم گفت ما باید غزه را با بمب اتمی با خاک یکسان کنیم این از ضمیر ناخودگاه  یک صهیونیست وقتی در می آید نشان دهنده افکار آنهاست افکاری هیچ وقت جرئت بیان آن را نداشتند.

البته ما اگر بخواهیم محاسبه کنیم و همه چیز را بسنجیم رژیم صهیونیستی غزه را به اندازه دو بمب اتمی  با جنگنده های خود بمباران کرده است.

طبق گفته اسامه همدان یکی از رهبران جنبش حماس ۳۴۰۰۰ هزار تن بمب بر روی غزه ریخته است.

این یعنی حدودا ۲ برابر بیشتر از تخریب بمبی که آمریکا بر هیرو شیما انداخت طبق آمارها آمریکا به اندازه ۲ بمب اتمی بر روی غزه بمب ریخته است.

اما در آخر یک پرسش مطرح می شود آیا رژيم صهيونيستی که داری ۳۰۰ کلاهک هسته‌ای است می تواند غزه را اگر بخواهد هدف قرار داد به چند دلیل نمی تواند.

1. غزه بسیار نزدیک به سرزمین های اشغالی است در صورت حمله اتمی ممکن است خود رژیم صهیونیستی نیز آسیب ببیند اگر هم این رژیم آسیب نبیند و عملیات با موفقیت انجام شود تشعشعات هسته ای توسط باد به سرزمین های اشغالی خواهد رسید که این تشعشعات سرطان‌زا و کشنده هستند.

2. افکار عمومی جهان و تمام مردم دنیا علیه منافع و افراد دولتی رژیم صهیونیستی اقدام خواهند کرد در سراسر جهان.

3. قدرت های بزرگ اسلامی مثل ایران، پاکستان، حزب الله ساکت نخواهند نشست و حملات خود را علیه این رژیم آغاز خواهند کرد.

اگر کشورهای نامبرده شده در صورت یک حمله وحشتناک اتمی  از فلسطین حمایت نکنند ملت فلسطین نا امید می شود که هیچ  حتی قدرت های اسلامی و جهان اسلام وجهه خود را از دست خواهند داد و اسرائیل هم در صورت پیروزی به سراغ دیگر کشورهای اسلامی یا گروه های مقاومت خواهد رفت تا آنها را نابود سازد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. یاد آوری.
    همانطور که قبل مشاهده کردید ما می‌توانستیم در انتقام حاج قاسم خوابگاه آمریکا بخارا حذف بگیریم که نگرفتیم زیرا ما قاتل مجانی نیستی ولی راحت می توانیم اسراییل را به خواب ابدی ببریم وباید اسراییل ممنون سید علی دل سوز باشد ،وای به حالت که وقتی این جام لبریز شود……
    حریف تومن هستم

    2
    4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا