خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هدیه سازمانی پایان سال با کارت‌های ارکیده

رپورتاژ آگهی

چکیده : تمامی مدیران و مسئولان یک مجموعه یا شرکت، گاهی اوقات پس از پیشرفت و موفقیتی خاص یا در جشن‌ها و مراسم‌ها، تصمیم می‌گیرند تا از کارمندان خود با خرید یک هدیه تشکر کنند. جشن پایان سال نیز مناسبتی است که سازمان‌ها را با دغدغه تهیه هدیه سازمانی مواجه می‌کند. اما چه هدیه‌ سازمانی برای پایان سال مناسب است؟

تمامی مدیران و مسئولان یک مجموعه یا شرکت، گاهی اوقات پس از پیشرفت و موفقیتی خاص یا در جشن‌ها و مراسم‌ها، تصمیم می‌گیرند تا از کارمندان خود با خرید یک هدیه تشکر کنند. جشن پایان سال نیز مناسبتی است که سازمان‌ها را با دغدغه تهیه هدیه سازمانی مواجه می‌کند. با توجه به تعداد کارمندان یک مجموعه و تنوع علایق و سلیقه‌های آن‌ها، دادن یک هدیه سازمانی پایان سال، چالش‌برانگیز است. انتخاب یک هدیه برای تشکر از کارمندان باید به گونه‌ای باشد تا همه آن‌ها را خوشحال کند. اگر شما نیز به دنبال تهیه یک هدیه برای کارمندان خود هستید، کارت‌های ارکیده انتخاب مناسب شماست.

تنوع در کارت‌های ارکیده

مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده با سال‌ها تجربه موفق و ۱۰ شعبه در شهرهای مختلف ایران، کارت‌های ارکیده را ارائه می‌کند. این کارت‌ها از جمله بهترین انتخاب‌ها برای یک هدیه سازمانی است که ۲ نوع مختلف دارد. با استفاده از این کارت‌ها می‌توان هزینه کلیه خدمات در رستوران‌های ارکیده را پرداخت کرد. اگر نگران مهلت زمانی استفاده از کارت‌های ارکیده هستید، باید بدانید که این کارت‌ها محدودیت زمانی ندارند. شما می‌توانید برای مناسب‌های مختلف همچون عید باستانی نوروز یا اعیاد مذهبی مانند اعیاد شعبانیه، رمضان و عید فطر، کارت‌های ارکیده را به عنوان هدیه برای کارمندان خود انتخاب و یا شارژ مجدد کنید.

۱. هدیه کارت

هدیه کارت در سه رنگ سفید، مشکی و آبی ارائه شده و تنها یک بار قابل استفاده است. در واقع شما در زمان تهیه این کارت از بین سه مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، 1 و 2 میلیون تومان یکی را انتخاب می‌کنید. این کارت دعوت غیرمستقیم کارمندان به صرف یک غذای خوشمزه است تا هر زمان که مایل بودند و با هرکسی که دوست داشتند، به شعب مختلف رستوران‌کافه‌های ارکیده مراجعه کرده و هزینه غذای خود را با هدیه کارت پرداخت کنند. با تهیه هدیه کارت رستوران‌‌‌کافه‌های ارکیده، طعم‌های جذاب و لحظات به‌یادماندنی را به کارمندان خود هدیه دهید.

۲. ارکیده کارت

اگر شما از جمله مدیرانی هستید که در مناسب‌های مختلف به کارمندان خود هدیه می‌دهید یا در طول سال‌ بارها از آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنید، ارکیده کارت گزینه مناسب‌تری خواهد بود. این کارت با مبلغ اولیه درخواستی شما صادر می‌شود. در ادامه هر زمان که دوست داشتید تا مجددا به کارمندان خود هدیه دهید، می‌توانید کارت را با هر مبلغی شارژ کنید و این کار از طریق پنل اختصاصی انجام می‌شود. دیگر ویژگی ارکیده کارت، انتخاب متن، نام، لوگو و… مطابق سلیقه شماست تا روی کارت نوشته شود.

رستوران ارکیده، خلق طعم‌ها و لحظه‌های ناب

رستوران‌کافه‌های ارکیده با شعب مختلف در شهرهای تهران، کرج، بندر انزلی، جاده چالوس، متل قو و اصفهان، پذیرای مهمانان با سلیقه‌های مختلف است. ارکیده منویی متنوع از غذاهای ایرانی، دریایی، فرنگی، رژیمی، سالاد، دسر و پیش غذا را سرو می‌کند که پاسخگوی همه سلیقه‌ها خواهد بود. مجموعه ارکیده علاوه بر طعم فوق‌العاده، درباره کیفیت و سالم بودن غذا نیز حساسیت زیادی داشته و برای تهیه تمامی آن‌ها از مواد اولیه مرغوب استفاده می‌کند.

فضای داخلی رستوران‌کافه‌های ارکیده، زیبا و چشم‌نواز

بدون شک برای انتخاب یک رستوران، علاوه بر طعم غذاها، زیبایی فضای داخلی نیز اهمیت زیادی خواهد داشت. ارکیده به طراحی فضای داخلی خود در تمامی شعب نیز اهمیت زیادی داده است تا نتیجه نهایی یک فضای زیبا و آرامش‌بخش باشد. دکوراسیون جذاب رستوران‌‌کافه‌های ارکیده، لذت غذا خوردن در جمع‌های خانوادگی یا دوستانه را چندین برابر می‌کند.

جشن پایان سال سازمانی در رستوران‌کافه‌های ارکیده

بسیاری از شرکت‌ها و مجموعه‌ها در انتهای سال، جشن و مراسم پایان سال سازمانی برگزار می‌کند. رستوران‌کافه‌های ارکیده به دلیل وجود سالن‌های اختصاصی جذاب و مجلل بهترین مکان برای برگزاری جشن‌های سازمانی است. فراهم آوردن امکاناتی همچون پخش موسیقی زنده، گل‌آرایی، منوی متنوع و پذیرایی توسط پرسنل حرفه‌ای رستوران، موجب می‌شود تا جشنی باشکوه برگزار شده و لحظات خوشی برای کارمندان و مهمانان به وجود آید. ضمن آنکه این امکان وجود دارد تا با توجه به لوگوی سازمان و طبق هویت برند شما، چیدمان سالن پذیرایی اختصاصی موردنظرتان آراسته شود.

تمام تلاش مجموعه ارکیده، ایجاد خاطره‌ها و لحظاتی خوش برای شما و کسانی است که قصد تشکر از آن‌ها را دارید.

نحوه سفارش کارت‌های ارکیده

دو راه ساده و سریع برای سفارش کارت‌های ارکیده پیش روی شماست. اول آنکه از طریق سایت رستوران‌کافه‌های ارکیده سفارش خود را ثبت کنید. در کنار آن می‌توانید با شماره 87700850 -021 داخلی 114 تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی رستوران‌کافه‌های ارکیده راهنمایی لازم برای خرید این محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا