خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نکته‌ای که در جدال دبیر و یوسفی دیده نشد | کنایه به عباس عبدی و پرویز امینی

جدال چند روز پیش علیرضا دبیر و پیمان یوسفی در یک برنامه‌ی تلویزیونی با واکنش‌های بسیاری همراه شد اما نکته‌ای حاشیه‌ای در بین حاشیه‌های این برنامه کمتر مورد توجه قرار گرفت و آن هم کنایه‌های سیاسی آقای دبیر بود.

رئیس فدراسیون کشتی در بخشی از اظهارات خود در این برنامه گفت: دیدم چند روز پیش دو آدمی که در سیاست بودند حرفی زده‌اند، من که خیلی آنها را در سیاست ندیدم. یکی که حالش خیلی معلوم نیست اما به آن یکی که احساس کردم بچه مسلمان است، زنگ زدم، گفته بود این رفته آنجا چکار کند! به او گفتم فلانی یک سؤال از تو بکنم، تو که کارت حرف زدن است، 40 سال است برای این مملکت چکار کردی؟ خدایا من را ببخش، من هیچ موقع این حرف را نمی‌زنم اما به او گفتم فقط مدال‌هایم از وزن شما بیشتر است، این فقط یک حوزه قهرمانی من است. گفت من چکار کنم؟ گفتم هیچ‌کاری نمی‌خواهد بکنی، تو آبروی من را در یک جمع بردی اما من خودم به تو زنگ زدم.

به نظر می‌آید که اشاره‌ی علیرضا دبیر به مناظره‌ی اخیر عباس عبدی و پرویز امینی درباره‌ی انتخابات ۱۴۰۲ است. آقای امینی در این مناظره گفته بود: یکی از کسانی که در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخاب کاندیداهای لیست شانا با آنها مصاحبه می‌کرد آقای علیرضا دبیر بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. عجب!!! مگه میخواستی رییس فدارسیون یامربی یاکمیته فنی انتخاب کنی وزن مدالهاتوبه رخ میکشی گرچه اوناپشیزی برای ملت ارزش نداره اماپسر!@ آقای امینی درحوزه سیاست که تومصاحبه گربودی باندازه وزن تو ومدالهات کتاب ومقاله وتحلیل وپژوهش ونظروعلم و….داره،حتی به وزن کل خاندانت.بفهم چی میگی چی روباچی قیاس میکنی

    4
    2
    1. جناب معلم !
      البته من شخصا بعد از وقایع مترتب بر درگذشت مرحوم مهسا امینی،هیچ تعلق خاطری به هیچیک از جریانات سیاسی و جناحی داخل و خارج کشور ندارم ولی اگه بین مردم عادی (و البته نه بین فرهیختگان برج عاج نشینی که همه هنرشان ترجمه ای فکر کردن و ترجمه ای عمل کردن است!)یه نظر سنجی بزاری متوجه میشی که مردم عادی علیرضا دبیر را بیشتر میشناسن یا «امین»ی! مورد نظر شما را؟!
      مدال های آقای دبیر باعث شادی مردم،افتخار ملی، تقویت غرور ملی،و سربلندی کشور و مردم ایران در سطح جهان شده است، اما تولیدات! شخص مورد نظر شما ،اگه خیلی توفیق داشته باشه ، می‌ره تو صف بازیافت!!

      3
      3
      1. پرویز امینی قابل احترام است و البته علیرصا دبیر همه دعواهای الکی نکنیم و ورود سلبریتی های ورزشی یا .. در سیاست به لطف دوستان اصلاحات مسبوق به سابقه ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا